Wat moet ik doen als er een defect in de woning ontstaat tijdens de verhuur?
Als er een defect ontstaat dien je als huurder ten alle tijden direct de verhuurder of Loftly te contacten (afhankelijk van wie als beheerder staat gespecificeerd in het contract). Daarnaast bepaalt de aard van het defect wie er verantwoordelijk is voor de kosten, dit is wettelijk en soms ook contractueel geregeld. Is de verhuurder verantwoordelijk dan zal de verhuurder of Loftly het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Gerelateerde berichten
Wat gebeurt er wanneer er schade wordt geconstateerd?
20 september 2018
Zodra wij constateren dat er schade is ontstaan aan de woning of dat er iets kwijt…
Wat kan ik laten staan en wat moet ik weghalen qua spullen?
20 september 2018
Dit is voornamelijk relevant voor particuliere verhuurders die de woning recent hebben bewoond. Te veel spullen…
Welke vormen beheer bieden jullie aan?
20 september 2018
Wij bieden financieel & technisch beheer aan.
Wat houdt technisch beheer in?
20 september 2018
Technisch beheer is zoals de naam al doet vermoeden het managen van technisch onderhoud in en…
Wat houdt financieel beheer in?
20 september 2018
Financieel beheer is het controleren of de maandelijks huurstromen netjes op tijd zijn betaald en eventueel…
Wat moet ik doen als er een defect in de woning ontstaat tijdens de verhuur?
20 september 2018
Als er een defect ontstaat dien je als huurder ten alle tijden direct de verhuurder of…
Heb ik verder nog kosten als huurder?
20 september 2018
Een huurder dient altijd een borg te betalen en een eindschoonmaak-fee. Verder betaal je als particuliere…
Heb ik verder nog kosten als verhuurder?
20 september 2018
Dat hangt ervan af via welk platform de woning wordt verhuurd. Verhuren wij direct via onze…